Sık Sorulan Sorular - Dekor Forum

200 Euro ve Üstü Alışverişlerde Ücretsiz Kargo

Dekor Forum
Çağrı Merkezi
Sık Sorulan Sorular
DekorForm'un halı üretim süreci nasıl işler?
Üretim sürecimiz, tasarım aşamasından başlayarak yüksek kalite standartlarına uygun malzemeler kullanılarak halıların dokunmasına kadar olan bir dizi adımdan oluşur. Detaylı bilgiye web sitemizden veya müşteri hizmetlerimizden ulaşabilirsiniz.
Sadece sanal ortamda mı satış yapmaktasınız?
Hayır. Almanya'da Bulunan mağzamızda randevulu bir şekilde Satış gerçekleşmektedir.
Sipariş verme ve ödeme nasıl gerçekleşir?
Web sitemiz üzerinden veya müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla sipariş verebilirsiniz. Ödeme seçeneklerimiz arasında kredi kartı, havale/eft gibi yöntemler bulunmaktadır.
Siparişimin elime ulaşması ne kadar zaman alır?
Ürünleriniz stok durumuna göre siparişiniz onaylandığında tedarik edilmekte ve sonrasında kargoya verilmektedir. Stoklarımızda mevcut olan ürünler Aynı Gün kargo yapılmaktadır. Stoklarda mevcut olmayan ürünler Türkiye'den Temin edileceğinden Ortalama 14-20 iş günüdür.
DekorForm'un müşteri hizmetleri nasıl ulaşılabilir?
Müşteri hizmetlerimize web sitemizdeki iletişim formunu doldurarak, e-posta yoluyla veya telefon ile ulaşabilirsiniz. Çalışma saatlerimiz ve iletişim bilgileri web sitemizde yer almaktadır.
Zarar görmüş paket durumunda ne yapmam gerekir?
Ürününüzün kargo şirketi tarafından size teslimi sırasında; zarar görmüş paket mevzubahisse söz konusu paket teslim alınmayarak ilgili kargo/nakliye firması yetkilisine ‘Hasar Tespit Tutanağı’ tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, tüketici paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkına sahiptir. Paket tüketici tarafından teslim alındıktan sonra kargo firması görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın tüketicide kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda müşteri hizmetlerimize bildirilmelidir. Müşteri hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.
Türkiye'den Gelen Ürünlerde Gümrük Bedeli Var Mıdır ?
Hayır. Gümrük bedeli bulunmamaktadır.